Sisällön tarjoaa Blogger.

Luukku 13: V10+ -ihonhoitosarja

Postauksen tuotteet ovat saatu.

Moikka!
Tänään esittelen teille ainakin itselle uuden ihonhoitomerkin. Kyseessä on Japanilainen ihonhoitbärndi nimeltä V10+. Sain neljä kappaletta heidän tuotteitaan ja olen näistä todella innoissani! Tätä linkkiä klikkaamalla pääset testiin, josta saat tulokseksi sinulle suositeltavat seerumit! Mutta eiköhän vain esitellä nämä seerumit, mitä minä itse sain!

Ihan ensimmäisenä tuotteena on vesipohjainen kuorintageeli kasvoille. Oon tästä ihan superinnoissani, koska mun on pitänyt pitkään ostaa uusi kuorinta-aine ja nyt sain sen. Tää lupaa poistaa kuolleen ihosolukan ja epäpuhtaudet hellästi, sekä kirkastaa kasvot välittömästi.

Seuraavaksi päästään seerumeiden kimppuun. Aloitetaan pienimmästä seerumista, eli A-vitamiini -seerumista. Tää lupaa heleyttää ihoa ja vaalentaa tummaa silmänympärysihoa. Mulla on välillä aika tummat silmänaluset, joten odotan innolla tämän toimivuutta!

Toisena seerumina meillä on Aminohappo -seerumi. Tämän pitäisi palauttaa ihon elinvoimainen hehku, mutta myös suojata ja kosteuttaa ihoa. Tähän väliin haluun sanoa, että jokaista seerumia pitää käyttää 3 tippaa aamuin illoin puhtaalle iholle, ja nämä kaikki seerumit voi miksata yhteen ja sitten vasta levittää kasvoille!

Viimeinen seerumi ja viimeinen tuote tältä bärndiltä on Keramidi -seerumi. En ole aikaisemmin kuullut tälläisestä seerumista, mutta innolla testaan. Tämän pitäisi rauhoittaa, kosteuttaa ja heleyttää ihoa. Omistan siis pintakuivan ihon ja sen huomaa varsinkin otsan ja nenän seudulta. Otsassa meikki ei näytä kovin hyvälle kuivan ihon puskiessa läpi. Mutta ehkä mä näillä tuotteilla saan naaman parempaan kuntoon, ainakin toivotaan niin!

Suosittelen testaamaan näitä tuotteita, jos vain on mahdollista. Kerkesin tänään aamulla kuorimaan naaman tuolla kuorintageelillä ja sen jälkeen laittamaan seerumimiksin naamaan. Voin sanoa, että naama tuntui todella freshiltä sen jälkeen! Mutta lopullisen vaikutuksen tuun vasta huomaamaan pidemmän käytön jälkeen. Kannattaa ottaa mun snäppi (noorauhhhh) ja instagram (noorahakanen) seurantaan, koska tulen näihin kahteen somekanavaan jakamaan mielipiteitä myöhemmin näistä tuotteista!

Noora

Ei kommentteja